Postup prací, etapy

  • listopad 2012 ‐ zahájení projektu, založení přidružených webových stránek školy k projektu, návrh mediálních sdělení žáků, vyhotovení Žádosti o platbu, úprava pozemku, odplevelení lokality a zasázení některých okrasných dřevin na připravená místa, fotodokumentace prací, aktualizace webu, zpráva do školních i místních novin – medializace projektu
  • prosinec 2012 – únor 2013 ‐ výběr prvků zahradního mobiliáře, výběrové řízení, nákup a případná výstavba kompostéru / dle klimatických podmínek/, aktualizace webu, sběr informací o dřevinách, správa webových stránek projektu, příprava prezentací a prací žáků, propojení jednotlivých vzdělávacích oblastí – mediální výchova, jazyková komunikace, výtvarná výchova, IKT aj.
  • březen 2013 – duben 2013 ‐ zahájení instalace mobiliáře, pokračování sadbových prací na pozemku školy, úpravy a informační tabule, fotodokumentace, aktualizace webu, nákup a výsadba dalších dřevin, archivace podkladů pro Soupis uhrazených nákladů
  • květen 2013 – srpen 2013 ‐ zkušební provoz, využití učebny pro výuku a celoškolní akce, aktualizace webu, zprávy do školních a místních novin, doinstalace informačních tabulí
  • září 2013 - - slavnostní otevření s prezentacemi, fotodokumentace akce, aktualizace webu
  • říjen 2013 - květen 2014 – vypracování podkladů a sumarizace dat pro závěrečnou zprávu, rozpis využívání venkovní třídy, aktivity v zahradě, příprava na zazimování učebny, vyúčtování, počet zapojených žáků do aktivit projektu, ukončení projektu.